';攀挀栀漀 ✀㰀椀渀瀀甀琀 琀礀瀀攀㴀∀栀椀搀搀攀渀∀ 渀愀洀攀㴀∀猀挀栀∀ 瘀愀氀甀攀㴀∀✀⸀␀猀挀栀⸀✀∀㸀✀㬀 echo '';攀挀栀漀 ✀㰀椀渀瀀甀琀 琀礀瀀攀㴀∀栀椀搀搀攀渀∀ 渀愀洀攀㴀∀欀漀渀琀∀ 瘀愀氀甀攀㴀∀✀⸀␀欀漀渀琀⸀✀∀㸀✀㬀 echo '';攀挀栀漀 ✀㰀椀渀瀀甀琀 琀礀瀀攀㴀∀栀椀搀搀攀渀∀ 渀愀洀攀㴀∀琀攀氀∀ 瘀愀氀甀攀㴀∀✀⸀␀琀攀氀⸀✀∀㸀✀㬀 }紀 ␀搀愀琀甀洀 㴀 搀愀琀攀 ⠀∀樀⸀ 渀⸀ 夀∀⤀㬀 echo '';㼀㸀 㰀℀䐀伀䌀吀夀倀䔀 䠀吀䴀䰀 倀唀䈀䰀䤀䌀 ∀ⴀ⼀⼀圀㌀䌀⼀⼀䐀吀䐀 䠀吀䴀䰀 ㌀⸀㈀⼀⼀䔀一∀㸀 㰀栀攀愀搀㸀 㰀琀椀琀氀攀㸀伀一䰀䤀一䔀 䬀唀刀娀 倀䔀䔀刀 䄀䬀吀䤀嘀䤀匀吀䄀㰀⼀琀椀琀氀攀㸀 㰀戀漀搀礀 漀渀氀漀愀搀㴀∀瀀氀愀挀攀⠀⤀∀㸀 㰀戀漀搀礀 氀椀渀欀㴀∀⌀ 㠀 ∀ 瘀氀椀渀欀㴀∀⌀ 㠀 ∀ 愀氀椀渀欀㴀∀⌀ 㠀 ∀ 戀最挀漀氀漀爀㴀∀⌀䔀㌀䔀䄀䔀䄀∀㸀 㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀㸀㰀⼀瀀㸀
㰀搀椀瘀 愀氀椀最渀㴀∀氀攀昀琀∀㸀
㰀昀漀渀琀 猀椀稀攀㴀∀㐀∀㸀
ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀一稀攀瘀
online kurzu: ऀ㰀⼀昀漀渀琀㸀
ऀ㰀戀㸀
㰀昀漀渀琀 猀椀稀攀㴀∀㔀∀㸀
PEER AKTIVISTAऀ㰀⼀昀漀渀琀㸀
ऀ㰀⼀戀㸀
㰀昀漀渀琀 猀椀稀攀㴀∀㘀∀㸀
ऀ㰀⼀昀漀渀琀㸀
㰀昀漀渀琀 猀琀礀氀攀㴀∀昀漀渀琀ⴀ猀椀稀攀㨀 㤀瀀琀∀㸀
㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀戀㸀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀 倀攀攀爀 瀀爀漀最爀愀洀 ⠀瘀爀猀琀攀瘀渀椀挀欀ﴀ 瀀爀漀最爀愀洀⤀㰀⼀戀㸀 je systém primární prevence. Jde o plánovaný a dlouhodobý program. Proškolení peer aktivisté ovlivòují své vrstevníky a mladší spolužáky. 㰀⼀瀀㸀 Vrstevnickou podporu lze na škole využít nejen v rámci dlouhodobìjší prevence, ale také napø. pøi pøípravì žákù na pøestup na vyšší stupeò vzdìlávání (patroni pro prvòáèky nebo nové studenty na SŠ), v rámci douèování žákù ze sociálnì znevýhodnìných rodin apod. ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀 匀氀漀瘀漀 瀀攀攀爀 渀攀稀渀愀洀攀渀 樀攀渀 瘀爀猀琀攀瘀渀欀⸀ 䨀攀 琀漀 瘀爀猀琀攀瘀渀欀Ⰰ 猀攀 欀琀攀爀ﴀ洀 猀攀 琀椀 洀氀愀搀愀 洀漀栀漀甀 稀琀漀琀漀縀渁椀琀 愀 洀 瀀爀漀 渀 瘀ﴀ稀渀愀洀 瀀椀爀漀稀攀渀 愀甀琀漀爀椀琀礀⸀ 吀愀欀漀瘀 搀琀椀 瘀礀栀氀攀搀瘀洀攀 愀 瀀漀 愀戀猀漀氀瘀漀瘀渀 愀欁漀氀攀渀 猀攀 瀀愀欀 猀琀瘀愀樀 氀攀欀琀漀爀礀 倀䔀䔀刀 瀀爀漀最爀愀洀甀⸀ 䨀攀樀椀挀栀 切欀漀氀攀洀 樀攀 瀀爀漀瘀搀琀 瀀爀攀瘀攀渀挀椀 猀漀挀椀氀渀 瀀愀琀漀氀漀最椀挀欀ﴀ挀栀 樀攀瘀豈Ⰰ 欀琀攀爀ﴀ洀椀 洀漀栀漀甀 搀琀椀 戀ﴀ琀 漀栀爀漀縀攁渀礀⸀ 吀愀欀琀漀 瀀爀漀愀欁漀氀攀渀 瘀攀搀漀甀挀 樀猀漀甀 瀀椀瀀爀愀瘀攀渀椀 欀 瀀爀挀椀 猀攀 猀欀甀瀀椀渀漀甀 猀瘀ﴀ挀栀 瘀爀猀琀攀瘀渀欀豈Ⰰ 樀椀洀縀 瀀攀搀瘀愀樀 猀瘀 稀渀愀氀漀猀琀椀Ⰰ 瀀漀洀栀愀樀 爀漀稀瘀樀攀琀 猀漀挀椀氀渀 欀漀洀瀀攀琀攀渀挀攀 愀 甀瘀搀漀洀椀琀 猀椀 瘀氀愀猀琀渀 瀀漀挀椀琀礀 愀 渀稀漀爀礀Ⰰ 猀攀稀渀愀洀甀樀 樀攀 猀 洀漀縀渁ﴀ洀椀 爀椀稀椀欀礀Ⰰ 欀琀攀爀 爀椀稀椀欀漀瘀 挀栀漀瘀渀 猀攀戀漀甀 瀀椀渀愀⸀ 嘀礀洀ﴀ愀氁攀樀 爀豈稀渀 洀攀琀漀搀礀Ⰰ 欀琀攀爀 洀愀樀 搀琀椀 渀愀甀椀琀 樀愀欀 猀攀 稀愀挀栀漀瘀愀琀 瘀攀 挀栀瘀氀挀栀 樀愀欀漀 樀攀 愀椁欀愀渀愀Ⰰ 瀀爀漀戀氀洀礀 瘀 爀漀搀椀渀Ⰰ 渀愀戀搀渀甀琀 挀椀最愀爀攀琀礀 愀 樀椀渀ﴀ挀栀 渀瘀礀欀漀瘀ﴀ挀栀 氀琀攀欀⸀ ऀ㰀⼀瀀㸀ऀ㰀⼀昀漀渀琀㸀 㰀昀漀渀琀 猀椀稀攀㴀∀㐀∀㸀 ऀ㰀戀㸀䌀촀䰀 䬀唀刀娀唀㰀⼀戀㸀㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀 Cílem kurzu je vytvoøit sí podpory a pomoci ohroženým žákùm. Peer program využívá aktivního zapojení žákù ve formálním nebo neformálním pùsobení na žáky. Odbornì proškolený vrstevník (peer) ऀ渀攀戀漀 猀欀甀瀀椀渀愀 瘀爀猀琀攀瘀渀欀豈 昀甀渀最甀樀 樀愀欀漀 搀漀戀爀漀瘀漀氀渀 瀀漀爀愀搀挀椀 洀氀愀搀愀挀栀 縀欀豈 ⠀愀 琀漀 individuálnì nebo ve formì skupiny "peer aktivistù", kteøí pracují s celou tøídou/skupinou). ऀ㰀⼀瀀㸀ऀ㰀⼀昀漀渀琀㸀 㰀昀漀渀琀 猀椀稀攀㴀∀㐀∀㸀 ऀ㰀戀㸀저䔀䴀唀 䬀唀刀娀 倀伀䴀섀䠀섀㰀⼀戀㸀 ऀ㰀⼀昀漀渀琀㸀㰀昀漀渀琀 猀琀礀氀攀㴀∀昀漀渀琀ⴀ猀椀稀攀㨀 㤀瀀琀∀㸀• Posílení vazeb ve tøídì i mezi roèníky.ऀ㰀⼀瀀㸀 • Dùvìrné školní klima se zdravou komunikací a schopností øešit problémy.ऀ㰀⼀瀀㸀 • Prevence sociálnì patologických jevù. ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀☀渀戀猀瀀㬀㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀 VÝBÌR PEER AKTIVISTÙ, JEJICH PROŠKOLENÍ 㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀 䨀愀欀漀 瀀攀攀爀 愀欀琀椀瘀椀猀琀椀 猀攀 瘀礀戀爀愀樀 žáci posledních roèníkù ऀ稀欀氀愀搀渀挀栀 愀 猀琀攀搀渀挀栀 愀欁漀氀㰀⼀戀㸀Ⰰ 猀 搀豈爀愀稀攀洀 渀愀 瘀ﴀ戀爀 縀欀豈 猀 爀漀稀瘀椀渀甀琀ﴀ洀椀 猀漀挀椀氀渀洀椀 欀漀洀瀀攀琀攀渀挀攀洀椀 愀 猀 瀀椀爀漀稀攀渀漀甀 愀甀琀漀爀椀琀漀甀 洀攀稀椀 縀欀礀⸀ 嘀ﴀ戀爀 瀀爀漀瘀搀 愀欁漀氀渀 瀀猀礀挀栀漀氀漀最Ⰰ 瘀ﴀ挀栀漀瘀渀ﴀ 瀀漀爀愀搀挀攀Ⰰ 愀欁漀氀渀 洀攀琀漀搀椀欀 瀀爀攀瘀攀渀挀攀 渀攀戀漀 樀椀渀ﴀ 瀀攀搀愀最漀最Ⰰ 欀琀攀爀ﴀ 猀攀 猀琀愀渀攀 欀漀漀爀搀椀渀琀漀爀攀洀 瀀攀攀爀 瀀爀漀最爀愀洀甀 渀愀 愀欁漀氀攀⸀ ऀ㰀⼀瀀㸀ऀ㰀⼀昀漀渀琀㸀 㰀昀漀渀琀 猀椀稀攀㴀∀㐀∀㸀 ऀ㰀戀㸀伀䈀匀䄀䠀 䬀唀刀娀唀 ऀ㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀倀爀挀椀 猀 瀀攀攀爀 愀欀琀椀瘀椀猀琀礀 爀漀稀搀氀甀樀攀洀攀 搀漀 4 vyuèovacích hodin (1 hodina týdnì)ऀ㰀⼀瀀㸀ऀ㰀戀㸀⸀ 栀漀搀椀渀愀 瀀瀀爀愀瘀礀 ⠀洀漀琀椀瘀愀挀攀⤀㰀⼀戀㸀㰀⼀瀀㸀 • Vysvìtlení smyslu programu, motivace, její význam a vytváøení. ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀☀渀戀猀瀀㬀㰀⼀瀀㸀ऀ㰀戀㸀㈀⸀ 栀漀搀椀渀愀 瀀瀀爀愀瘀礀 ⠀氀攀瀀愀 洀漀縀渁漀猀琀椀⤀㰀⼀戀㸀 㰀⼀瀀㸀 Analogicky jako v první hodinì se pracuje ve skupinách s úkoly:ऀ㰀⼀瀀㸀 • Vyjmenujte co nejvíce lepších možností než je kouøení.ऀ㰀⼀瀀㸀 ऀ∀†嘀礀樀洀攀渀甀樀琀攀 挀漀 渀攀樀瘀挀攀 瘀挀 氀攀瀀愀挀栀 渀攀縀 愀氀欀漀栀漀氀 愀 搀爀漀最礀⸀ ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀∀ठ嘀礀樀洀攀渀甀樀琀攀 挀漀 渀攀樀瘀挀攀 搀漀戀爀ﴀ挀栀 稀瀀豈猀漀戀豈Ⰰ 樀愀欀 稀愀栀渀愀琀 渀甀搀甀⸀ 倀瀀愀搀渀Ⰰ 瀀漀欀甀搀 戀礀 甀瘀攀搀攀渀 琀洀愀 瀀豈猀漀戀椀氀漀 瀀氀椀愀 琀爀椀瘀椀氀渀Ⰰ "Jak by mìl trávit volný èas èlovìk, který mìl problém s návykovou látkou?" ऀ㰀⼀瀀㸀• Co mùže èlovìk udìlat, když má trápení.ऀ㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀 3. hodina pøípravy (sociální dovednosti, odmítání)ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀∀ठ䠀漀搀椀渀愀 猀攀 琀ﴀ欀 稀瀀豈猀漀戀豈Ⰰ 樀愀欀 漀搀洀琀愀琀 愀氀欀漀栀漀氀Ⰰ 琀愀戀欀 愀 搀爀漀最礀⸀ 一攀挀栀洀攀 猀椀 瀀猀攀洀渀漀甀 愀渀漀渀礀洀渀 昀漀爀洀漀甀 瀀漀瀀猀愀琀Ⰰ 欀搀礀 žákùm nìkdo nabízel alkohol, cigaretu nebo drogy a jak odmítli. Na to pøi nácviku navazujeme nebo takto získané pøíklady použijeme jako ilustraci pro demonstrování jednotlivých zpùsobù odmítání.ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀☀渀戀猀瀀㬀㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀戀㸀㐀⸀ 栀漀搀椀渀愀 瀀瀀爀愀瘀礀 ⠀甀琀瘀爀稀攀渀⤀㰀⼀戀㸀㰀⼀瀀㸀 • V èem je na tom lépe spoleènost, kde vìtšina lidí nadmìrnì nepije, nekouøí a kde se nefetuje? Podobnì jako v první hodinì i zde se zamìøujeme na výhody zdravého zpùsobu života, nyní pro spoleènost jako celek, nejen pro jednotlivce. ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀☀渀戀猀瀀㬀㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀 PRÙBÌH KURZUऀ㰀⼀昀漀渀琀㸀 㰀昀漀渀琀 猀琀礀氀攀㴀∀昀漀渀琀ⴀ猀椀稀攀㨀 㤀瀀琀∀㸀• Kurz probíhá ऀ㰀戀㸀漀渀氀椀渀攀㰀⼀戀㸀 瀀爀漀猀琀攀搀渀椀挀琀瘀洀 瀀爀漀最爀愀洀豈 猀欀礀瀀攀 渀攀戀漀 洀攀猀猀攀渀最攀爀 ⠀切愀猀琀渀挀椀 渀椀欀愀洀 渀攀挀栀漀搀 愀渀椀 渀攀搀漀樀縀搁⤀ ऀ㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀⼀昀漀渀琀㸀 㰀昀漀渀琀 猀椀稀攀㴀∀㐀∀㸀 ऀ㰀戀㸀䌀䔀一䄀 䬀唀刀娀唀㰀⼀戀㸀㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀∀ठ㰀⼀昀漀渀琀㸀 㰀昀漀渀琀 猀椀稀攀㴀∀㌀∀㸀 2 000 Kèऀ稀愀 ㈀ 愀縀 㐀 縀欀礀 ऀ㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀 㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀ 愀氀椀最渀㴀∀樀甀猀琀椀昀礀∀㸀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀☀渀戀猀瀀㬀㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀⼀昀漀渀琀㸀㰀⼀搀椀瘀㸀㰀⼀昀漀渀琀㸀 㰀昀漀渀琀 猀椀稀攀㴀∀㌀∀㸀ऀऀऀऀऀऀऀ愀猀琀渀欀 欀甀爀稀甀 漀戀搀爀縀 瀀漀 甀欀漀渀攀渀 挀攀爀琀椀昀椀欀琀 漀 absolvování kurzu ऀ㰀⼀昀漀渀琀㸀 ऀ㰀昀漀渀琀 挀漀氀漀爀㴀∀⌀ ∀㸀㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀㐀瀀砀∀ 愀氀椀最渀㴀∀爀椀最栀琀∀㸀 ऀऀऀऀऀऀऀ㰀昀漀渀琀 昀愀挀攀㴀∀嘀攀爀搀愀渀愀∀㸀一愀栀漀爀甀 ☀渀戀猀瀀㬀㰀⼀昀漀渀琀㸀㰀椀洀最 戀漀爀搀攀爀㴀∀ ∀ 猀爀挀㴀∀䤀洀愀最攀猀⼀琀漀瀀⸀最椀昀∀ 眀椀搀琀栀㴀∀ ∀ 栀攀椀最栀琀㴀∀ ∀ 愀氀椀最渀㴀∀洀椀搀搀氀攀∀㸀㰀⼀愀㸀㰀⼀瀀㸀 ऀ㰀栀爀㸀ऀ㰀⼀搀椀瘀㸀 ऀऀऀऀऀऀऀ㰀甀㸀㰀昀漀渀琀 猀椀稀攀㴀∀㈀∀㸀㰀愀 渀愀洀攀㴀∀伀戀樀攀搀∀㸀伀戀樀攀搀㰀⼀愀㸀渀瘀欀愀 伀一䰀䤀一䔀 KURZU PEER AKTIVISTA 㰀昀漀渀琀 猀琀礀氀攀㴀∀昀漀渀琀ⴀ猀椀稀攀㨀 㤀瀀琀∀㸀ऀ㰀⼀昀漀渀琀㸀 ऀ㰀昀漀渀琀 猀琀礀氀攀㴀∀昀漀渀琀ⴀ猀椀稀攀㨀 㤀瀀琀∀㸀 ऀ倀爀漀猀琀攀搀渀椀挀琀瘀洀 渀縀攁 甀瘀攀搀攀渀栀漀 眀攀戀漀瘀栀漀 昀漀爀洀甀氀攀㰀⼀昀漀渀琀㸀㰀⼀瀀㸀 㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀琀攀砀琀ⴀ愀氀椀最渀㨀樀甀猀琀椀昀礀㬀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀㸀 ऀऀऀऀऀऀऀ㰀⼀戀㸀ऀऀ㰀昀漀渀琀 挀漀氀漀爀㴀∀⌀㠀 ∀ 猀琀礀氀攀㴀∀昀漀渀琀ⴀ猀椀稀攀㨀 㤀瀀琀∀㸀䄀戀礀挀栀漀洀 瘀洀Ⰰ 瘀縀攁渀 欀漀氀攀最漀瘀Ⰰ 甀愀攁琀椀氀椀 愀猀 猀 㰀戀㸀瘀礀瀀氀漀瘀渀洀 漀戀樀攀搀渀瘀欀礀㰀⼀戀㸀Ⰰ 稀愀搀攀樀琀攀Ⰰ 瘀 瀀瀀愀搀Ⰰ 縀攁 jste u nás již registrováni, do žlutého pole IÈ školy a stisknìte ऀऀ琀氀愀琀欀漀 ☀焀甀漀琀㬀㰀戀㸀䐀漀瀀氀渀椀琀㰀⼀戀㸀☀焀甀漀琀㬀⸀ 嘀琀愀椁渀愀 切搀愀樀豈 瘀 objednávce bude automaticky doplnìna (údaje v objednávce lze dále ऀऀ甀瀀爀愀瘀椀琀⤀⸀ 㰀⼀昀漀渀琀㸀 ऀ㰀瀀 猀琀礀氀攀㴀∀琀攀砀琀ⴀ愀氀椀最渀㨀樀甀猀琀椀昀礀㬀氀椀渀攀ⴀ栀攀椀最栀琀㨀㔀 ─㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ琀漀瀀㨀 㬀 洀愀爀最椀渀ⴀ戀漀琀琀漀洀㨀 ∀㸀 㰀昀漀爀洀 愀挀琀椀漀渀㴀∀漀戀樀瀀攀攀爀⸀瀀栀瀀∀ 洀攀琀栀漀搀㴀∀瀀漀猀琀∀ 渀愀洀攀㴀∀漀戀樀∀ 漀渀匀甀戀洀椀琀㴀∀爀攀琀甀爀渀 䬀漀渀琀爀漀氀愀⠀琀栀椀猀⤀㬀∀㸀 㰀椀渀瀀甀琀 琀礀瀀攀㴀∀栀椀搀搀攀渀∀ 渀愀洀攀㴀∀樀琀∀㸀 㰀椀渀瀀甀琀 琀礀瀀攀㴀∀栀椀搀搀攀渀∀ 渀愀洀攀㴀∀搀愀∀ 瘀愀氀甀攀㴀∀㰀㼀瀀栀瀀 攀挀栀漀 ␀搀愀琀甀洀㬀㼀㸀∀㸀
ऀ㰀愀 猀琀礀氀攀㴀∀琀攀砀琀ⴀ搀攀挀漀爀愀琀椀漀渀㨀 渀漀渀攀∀ 栀爀攀昀㴀∀⌀吀漀瀀∀㸀 Nahoru ऀ㰀⼀昀漀渀琀㸀 㰀⼀昀漀爀洀㸀 㰀⼀戀漀搀礀㸀 ऀ㰀⼀栀琀洀氀㸀 |